עולי הר הבית, ידיכם מגואלות בדם • ישראל גליס

ישראל גליס 4 Comment on עולי הר הבית, ידיכם מגואלות בדם • ישראל גליס
20:43
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף במרחב ממנו בוצעו שיגורים לגליל | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אז מי אשם ?

אז מי אשם ? מה צריך לעשות ? זורקים אבנים, דוקרים אנשים, מתאבדים ועוד.

מי הביא עלינו את ההר געש הזה? אתה יוצא או את יוצאת לרחוב ואי אפשר לדעת אם חוזרים הביתה בשלמות. מה קורה עם הילדים שהולכים לחייידר?

הרבה שאלות רצות במוח. המסעדות בירושלים ריקות, הדרכים לכותל שוממים, השוק בחלקו מרוקן.

אז מי אשם?

1 השלטון הרופס.
שר לבטחון פנים שלא מתחיל להבין מה תפקידו הוא הגיע לשם כי משהו חשב שהוא מבין בבטחון ושם אותו שם, אז רק להזכיר לכם זה השר שאחראי לבטחון שלנו במירון ורק הקב"ה שאוהב אותנו מציל אותנו מכאלה שרים ומשלטון כזה.

אנחנו בהתנהגות שלנו חלביים קצת היסטוריה מה יעשה השכן שלנו חוסיין בירושלים כשהוא רצה שקט מה עושים הצרפתיים שנלחמים בטרור או האנגלים האיטלקים והאחרים רק אנחנו פה צריכים לחשוב פעמים לפני שמכנסים כדור למחבל התורן בראשו כי בבית המשפט יושבים שופטים רעי לב כלפי מה שנראה תרבותי ומובן מאיליו.

אז הגענו למסקנה שאנו חיים תחת שלטון שאין לו הבנה ואין לו לב וראש ממשלה שמצהיר בשם אשתו מעל כל במה שמי שיעשה כך וכך דינו להענש בצורה חמורה תנסו לתרגם את זה בערבית.

2 העולים להר הבית
אלו העולים להר הבית אשמים בצורה חד משמעית בנעשה בארץ. כל מי שנדקר ומת או פצוע לכל חיו צריך לדעת שהם אשמים.

לפני כמעט מאה שנה בשנת תרפ"ט נרצחו יהודים בחברון, ירושלים, יפו, מוצא וצפת. מהצפון ועד לדרום. אז מי היה אז אשם? החברה הצעירים שהחליטו לכבוש את הכותל בתשעה באב וערכו הפגנת ראווה. זה הדליק את אש התבערה בכל הארץ כמה ימים אחרי זה לא היה צבא שנלחם ביהודים זה היה פדאיון מה שנקרא היום מחבלים.

התסריט חוזר על עצמו.

לעצם הענין אין ויכוח שלהר הבית לא עולים. כיום יש מדרכי טיולים להר הבית, יש חברות כנסת פרובקטיביות שעולות להר הבית [אחת מהם מפורסמת מההפגנות בבית שמש], יש כאלו הנקראים רבנים העולים להר הבית, אז זה דיון הלכתי ואולי גם פרובוקטיבי אבל ברור דבר אחד: הרמב"ם בהלכות בית הבחירה ובהלכות ביאת המקדש כותב על קדושת הר הבית ומי שנכנס שם לטיול לוקה.

נקודה נוספת: הם עולים כביכול עם נעלי גומי בקדושה ובטהרה, אבל יחד איתם עולים שוטרים ששומרים עליהם עם נעלים וסנדוויצים ומעשנים סגריות ומנבלים את הפה ויורקים בהר הבית. הם פשוט מכשילים אנשים באיסורים איומים.

אז רק לידיעתכם הר הבית נכבשה מבחוץ על ידי יהודים עשרות דירות של יהודים מקיפות את הר הבית בשקט ובחכמה
וזה מסוג הדברים שהשתיקה יפה להם.

לסיום, אל תבואו לירושלים, אל תלכו לכותל, אל תלכו למסעדות, אל תלכו לשוק מחנה יהודה, תקנו תשמישי קדושה בעיר אחרת. פה בירושלים גרים אנשים בחוסר ברירה. כי נולדנו כאן ואנו אוהבים את העיר הזאת ולא נעזוב אותה. ושר בטחון כזה או ראש ממשלה כזה ילכו מכאן ואנחנו נשאר.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    הרב גליס, אתה "תותח על", שלא מפסיק להפיץ דעות נכונות, וראיונות מוצלחים. דבריך קדושים, וכולם צריכים לקבל את זה! לא משנה מי זה, אם זה דתי לאומי, או חסדישר אם ליינגע', וייסע' זאקן, {חסידי אם גרביים ארוכות בצבע לבן} וכו' בהצלחה רבה, ותזכה להמשיך ולהצליח בכל מעשי ידיך. ותודה רבה לקול חי.

  2. 2

    עבדתי עם אביך בעיריית ירושלים. אקצר: הוא לא חשב ככה ובוודאי לא היה כותב כך.

  3. 1

    הבעיה של עם ישראל היא שאנשים כמו גליס לא נעלמו עם אשוויץ. אותו יהודון פחדן שרד את השואה ומנצל את הגבורה של לוחמנו כדי לבלבל את המוח עם השטויות שלו. מי שאשם במה שקורה בארץ הם אלו שמתנגדים לעליה להר הבית ונותנים לערבים לחלל שם שמים במקום מקדשנו. אבקש מגליס וכמותו שלא יהיו צבועים. אל תחגוג את חנוכה, כי במלחמות של המכבים נהרגו הרבה מאד יהודים. נעלה, נעלה, נעלה לבית המקדש.